donderdag 15 oktober 2015

Collegedag 7

Kort dagje. Alleen Quantumfysica en een Studiebegeleidingsbijeenkomst...

QF.


Deeltje in een doosje. En de zoveelste formule met energie. Verbanden zien, vinden, maken, en doordenken. Wel weer een zeer interessante les. En wat opgaven geoefend, zoals we ze op de toets zouden kunnen krijgen: geen 10, wel veel goed.

Studiebegeleidingsbijeenkomst
Ik had nog wat geknutseld aan mijn leerdoelen voor de stage, maar ik heb nog geen bericht van het stagebureau. De leerdoelen van Joost zagen er dusdanig strak uit dat ik die gevraagd heb om inspiratie op te doen... Mirjam had nog een leuke activiteit: kernkwaliteiten. Ik had er zo een paar te pakken die ik wel bij me voelde passen, maar toen we daarna anderen kwaliteiten moesten geven, heb ik ze allemaal ook weer weggegeven. De kwaliteiten die anderen mij toedichten: kan goed luisteren, ambitieus, doorzetter en ordelijk. Best wel fijn om zoiets weg te geven en of van iemand anders te krijgen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten